Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u thuis te leveren. Wij proberen bestellingen binnen Nederland binnen 1-3 werkdagen te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan proberen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen.
Binnen Nederland bieden wij gratis verzending aan. De levering verloopt via een pakketbezorger. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen veroorzaakt door een pakketbezorger of hun lokale bezorgpartners. We doen ons best om uw aankoop zo snel mogelijk bij u te bezorgen. We zullen een claim indienen als uw pakket tijdens de verzending verloren of beschadigd raakt en u terugbetalen of een vervangend instrument aanbieden. Wanneer u zich zorgen maakt of contact met ons wilt opnemen betreffende een zending, stuur dan een email naar: contact@lidahdrums.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Contacteer ons hierover binnen 30 dagen na ontvangst via de email.
U krijgt het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. U heeft 2 jaar garantie op onze producten met uitzondering van de handpannen. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.