Delivery time & Shipping costs

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u thuis te leveren. Wij proberen bestellingen binnen Nederland binnen 1-3 werkdagen te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan proberen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen.

Binnen Nederland bieden wij gratis verzending aan. Levering verloopt via een pakketbezorger. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen veroorzaakt door een pakketbezorger of hun lokale bezorgpartners. We doen ons best om uw aankoop zo snel mogelijk bij u te bezorgen. We zullen een claim indienen als uw pakket tijdens de verzending verloren of beschadigd raakt en u terugbetalen of een vervangend instrument aanbieden. Wanneer u zich zorgen maakt of contact met ons wilt opnemen betreffende een zending, stuur dan een email naar: contact@lidahdrums.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Returning

It may happen that you want to return an order. Whatever the reason, you have the right to cancel your order up to 30 days after receiving your order without giving any reason. Contact us about this within 30 days of receiving your order by email.

You will be credited the full order amount excluding shipping costs. The costs for returning from your home to the webshop are for your own account. These costs are approximately 6.95 per package within the Netherlands, but can differ depending on you location, for the exact rates consult the website of your carrier. When you use your right of withdrawal, the product must be returned to us with all accessories supplied and in the original condition and packaging. We will then refund the order amount due within 14 days after registration of your return, provided that the product has already been returned in good order.

If the product or packaging is damaged more than is necessary to try the product, you are responsible for the depreciation of the product. So treat the product with care and make sure that it is well packaged on return

Warranty

We care about our products and logically do our best to deliver them to you in top condition. However, it sometimes happens that an order breaks during transport or that something else happens that entitles you to warranty. You have a 2 year warranty on our products with the exception of the handpans. Legally, you are obliged to report this to us within two months of the discovery of the defect. If the defect falls within the warranty, we will repair or replace it free of charge.

en_GBEnglish